cIntA zAffiEka

sekuat mana kita setia , sehebat mana kita merancang , selama mana kita menunggu , sekeras mana kita bersabar , sejujur mana kita meneruma dirinya , jika takdir ALLAH menentukan yang kita bukan dengan dirnya , kita tidak akan dapat bersama dengannya , jika memang telah ditakdirkan dia jodoh kita , kita tetap akan bersama dengannya . itu kerana tulang rusuk dan pemiliknya tidak akan pernah tertukar dan akan bertemu pada saat yang tepat mengikut ilmuNya , InsyaAllah . tiada yang kebetulan melainkan semuanya telah tertulis dan dirancang oleh yang maha Esa . . .












Isnin, 7 Januari 2013

Suara Hati

 Aku pernah cakap sebelum nie , aku nak lupekan diew . . tapi hakikatnye aku sentiase ingat diew . . . Aku pernah cakap sebelum nie , aku benci diew . . tapi hakikatnye aku terlalu Cintakan diew . . . Aku pernah cakpa sebelum nie , aku nak pergi jauh dari hidup diew . . tapi hakikatnye aku nak sentiase ade dengan diew . . . perkara yang paling indah dalam hidup aku , lepas aku dengan diew , bila berada dalam dakapan diew . . setiap mase dan setiap saat hanye diew yang ade dalam akal fikiran aku . . . kenape diew tinggalkan kesan yang sangat dalam pada kamus hidup aku ?

  siapa aku dalam hidup diew ? hermmmm . . . sampai sekarang aku masih tertanye-tanye , siape yang duduk dalam hati suami aku . . . aku begi hati aku , semua untuk diew , sampai tak ada ruang kosong untuk lelaki lain , tapi diew ? ? ? hanya ALLAH jew yang tau . . . penatnye berperang denga perasaan sendiri . . . kadang-kadang aku rasa sia-sia mencintai orang yang tak pernah hargai aku . . .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan