cIntA zAffiEka

sekuat mana kita setia , sehebat mana kita merancang , selama mana kita menunggu , sekeras mana kita bersabar , sejujur mana kita meneruma dirinya , jika takdir ALLAH menentukan yang kita bukan dengan dirnya , kita tidak akan dapat bersama dengannya , jika memang telah ditakdirkan dia jodoh kita , kita tetap akan bersama dengannya . itu kerana tulang rusuk dan pemiliknya tidak akan pernah tertukar dan akan bertemu pada saat yang tepat mengikut ilmuNya , InsyaAllah . tiada yang kebetulan melainkan semuanya telah tertulis dan dirancang oleh yang maha Esa . . .












Rabu, 2 Januari 2013

(Aku Terima NikahNya)

Assalamualaikum...

hermmm... setelah hampir 2 tahun bercinta, pada 28hb 12 2012 dengan sekali lafas "aku terima nikahnya Noratika Binti Abu Kasim
dengan mas kahwin RM77.00 tunai" kini aku sah menjadi isteri kepada Ungku Chik Zafirulazman...

saat tu hanya ALLAH jew yang tahu bertapa bersyukurnya aku bergelar isteri kepada si buah hati... walau pun dalam keadaan sederhana, aku tetap rasa bahagia... hehe... mase kadi baca doa, dia tersenyum kecil... apa yang dia fikir masa tu yew??? hanya dia dan ALLAH saje yang tahu...

percintaan kami yg bnyk sgt tentangan... dia tunang org... aku pn tunang org... tp hati dh syg... aku tinggalkan tunang aku sbb dia... dia lelaki yg baik, penyayang, penyabar n x lupe gak... dia encem tau... hermmmm... mmg betol JODOH itu rahsia ALLAH... aku pernah berpisah dgn diew... 3hb 1 2012 kami break... tp sbulam jew... haha... then sambung balik... aku xtau knpe aku terlalu sayangkan dia... ape pn yg dia buat kt aku, aku tetap bertahan... even aku kne maki dgn mber2 psl dia pn aku tetap sabar... aku tau mber2 aku sayangkan aku n xnk aku terus menangis sebab dia... tapi entah la... kasih sayang aku pada dia tak ada galang gantinya...

semoga ALLAH melindungi rumah tangga aku dan dia... amin......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan