cIntA zAffiEka

sekuat mana kita setia , sehebat mana kita merancang , selama mana kita menunggu , sekeras mana kita bersabar , sejujur mana kita meneruma dirinya , jika takdir ALLAH menentukan yang kita bukan dengan dirnya , kita tidak akan dapat bersama dengannya , jika memang telah ditakdirkan dia jodoh kita , kita tetap akan bersama dengannya . itu kerana tulang rusuk dan pemiliknya tidak akan pernah tertukar dan akan bertemu pada saat yang tepat mengikut ilmuNya , InsyaAllah . tiada yang kebetulan melainkan semuanya telah tertulis dan dirancang oleh yang maha Esa . . .












Isnin, 18 Februari 2013

Aku Rindu Dia

  

berhari-hari dah , xde khabar berita dari dia . . . ikut kan aku dah pun ade kat KL . dah beli pun tiket . . . tapi tak jadi nak pegi , aku tak sanggup nak pegi sebab aku tak mintak izin dia . yang paling tak bolah tahan , aku dah sampai pun depan balai untuk buat repot atas nama dia . . . berat kaki aku nak melangkah masuk dalam balai , then aku amik keputusan untuk balik rumah jew . . . lantak lah sape pun yang ada dalam rumah tu . dia . . . langsung tak tanya khabar aku , anak dalam kandungan aku . . . hermmmm . . . mungkin pada dia ini bukan anak dia . baru sekarang aku sedar , uang dia hanya berpura-pura mencintai aku , berpura-pura Care pasal aku dan anak2 sedangkan pada dia kami hanya 1 beban . . .

  aku masih tak mampu dan tak sangup nak buat dia susah , aku tak sampai hati . tapi kenapa dia masih lagi buat aku macam ni ? Ya ALLAH . . bantu lah aku . . . aku dah sanggup untuk mengalas dugaan yang kau beri . . . aku dah tak berdaya nak pikul semua ni seorang diri . . . mungkin aku bukan perempuan yang dia harap kan . . ape lagi yang aku mampu buat sekarang selain berdoa dan terus tersenyum . . . sumpah . . . aku terlalu rindukan dia , aku rindu nak dengar suara dia . . . setiap saat aku fikir tentang dia . setiap masa aku terbayang muka dia . setiap detik waktu aku hidu bau badan dia . . . salah ke aku rindu suami aku ? 

  Ya ALLAH . . . sampai bila masalah ni akan berakhir ?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan