cIntA zAffiEka

sekuat mana kita setia , sehebat mana kita merancang , selama mana kita menunggu , sekeras mana kita bersabar , sejujur mana kita meneruma dirinya , jika takdir ALLAH menentukan yang kita bukan dengan dirnya , kita tidak akan dapat bersama dengannya , jika memang telah ditakdirkan dia jodoh kita , kita tetap akan bersama dengannya . itu kerana tulang rusuk dan pemiliknya tidak akan pernah tertukar dan akan bertemu pada saat yang tepat mengikut ilmuNya , InsyaAllah . tiada yang kebetulan melainkan semuanya telah tertulis dan dirancang oleh yang maha Esa . . .












Isnin, 18 Februari 2013

i miss u ='(



aku tak mampu untuk menipu diri aku sendiri . . aku terlalu rindu kan dia . . . aku tak mampu tipu diri aku sendiri yang aku nak sangat dengar suara dia . . . YA ALLAH . . . kenapa mesti jadi macam nie ? aku cuba buat yang terbaik untuk rumah tangga kami tapi ternyata si-sia . apa lagi yang harus aku buat . . . aku bukan isteri yang baik untuk dia . aku tak mampu nak jadi isteri yang baik . 

kenangan di sebalik lagu nie . . . aku tengah sebuk cat pagar rumah , tiba-tiba hp aku bunyik , aku dapat pangilan dari 'PAPA' aku pun angkat , even aku tengah penat mengecat rumah . . . terkejut rasa bila aku dengar dia baru nak menyanyi . . . lagu ni lah . . . dalam senyum air mata jew yang menitik . . . sebak sangat hati aku masa tu . . . ALLAH jew yang tahu . . . 

sayang nya semua tinggal kenangan . . . aku dan dia , dah tak macam dulu lagi . . . semua dah berakhir kew ?hermmmm . . . bukan ini yang aku harap kan selepas bergelar isteri pada lelaki yang sangat-sangat aku sayang . . . melepas kan bukan lah satu pengakhiran , malah ia adalah satu permulaan hidup yang baru . . . memang aku sayang dia , sumpah aku sayang dia . . . 

text dari dia 'Sy btol2 buntu ape sy plan sume xmenjadi lg skg ni... duit sy sangkut lg... sy kusut sgt3 ase nk bunuh diri pon ade... awk tau x sy rindukn awk sgt3...'

ALLAH jew yang tau perasaan aku sekarang . . . tapi aku cuba abaikan , bukan aku tak hargai apa yang dia cakap , bukan aku tak terharu bila dia kata dia rindu . tapi aku tak sanggup untuk kecewa lagi . . .

Jgn ucap rindu jika benar2 tiada , jgn ucap sayang jika hnya b'kata2 , jgn ucap cinta jika itu hnya 1 permainan dn jgn ucap aq tidak akn meninggal kn mujika itu hnya 1 penipuan . . . Perkara yg pling kejam yg kita laku kn adalah membuat s'se0rang menyangi diri kita , sedangkn kita x berniat langsung utk menerima nya . .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan