cIntA zAffiEka

sekuat mana kita setia , sehebat mana kita merancang , selama mana kita menunggu , sekeras mana kita bersabar , sejujur mana kita meneruma dirinya , jika takdir ALLAH menentukan yang kita bukan dengan dirnya , kita tidak akan dapat bersama dengannya , jika memang telah ditakdirkan dia jodoh kita , kita tetap akan bersama dengannya . itu kerana tulang rusuk dan pemiliknya tidak akan pernah tertukar dan akan bertemu pada saat yang tepat mengikut ilmuNya , InsyaAllah . tiada yang kebetulan melainkan semuanya telah tertulis dan dirancang oleh yang maha Esa . . .












Isnin, 18 Februari 2013

Just The Way You Are




banyak kenangan lagu nie . . . aku sangat-sangat suka lagu nie . . . mula-mula kenal dia , aku amik CD kat adik then dengar dalam kereta dia . . . dia senyum sambil tengok muka aku . . . senyuman dia , hadiah yang paling indah dalam hidup aku . . . bila aku marah dia , mesti aku terbayang yang dia tengah duduk depan aku , ambil tersenyum dia cakap "mama sayang . . . marah papa lagi kew" hermmm . . . gugur jantung aku bila dia cakap macam tu . . . mane tak nye , sayang sepenuh hati kat si dia . . . 

aku tak tau mana silap nya , sayang yang terlalu kuat , cinta yang terlalu besar , kasih yang terlalu dalam hilang sekelip mata . . . aku sedar yang ALLAH sedang menguji kami . aku rasa terlalu bersalah sebab buat dia tertekan , aku rasa berdosa setiap kali keluar rumah tanpa pengetahuan dan izin dari dia . . . walau macam mana pun aku tetap isteri dia dan dia tetap suami aku . . . pelik kan hidup nie ? bila kita sayang kan orang , kita sanggup ketepi kan perasaan kita sendiri . . . 

bila aku dapat tengok dia senyum lagi ? bila aku dapat peluk dia lagi ? bila aku dapat rasa kasih sayang dia lagi ? hanya ALLAH jew yang tau . . . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan