cIntA zAffiEka

sekuat mana kita setia , sehebat mana kita merancang , selama mana kita menunggu , sekeras mana kita bersabar , sejujur mana kita meneruma dirinya , jika takdir ALLAH menentukan yang kita bukan dengan dirnya , kita tidak akan dapat bersama dengannya , jika memang telah ditakdirkan dia jodoh kita , kita tetap akan bersama dengannya . itu kerana tulang rusuk dan pemiliknya tidak akan pernah tertukar dan akan bertemu pada saat yang tepat mengikut ilmuNya , InsyaAllah . tiada yang kebetulan melainkan semuanya telah tertulis dan dirancang oleh yang maha Esa . . .












Jumaat, 15 Februari 2013

Haih . . .

Ad org tau ke psl dy? Mama je kn? So kt mne y dtg mslh?

  diew nie ade hati kew xde ? hermmm . diew ade hati . . cuma diew x mampu nk jage hati isteri diew . . aku x mintak diew susun emas dari hujung rambut sampai hujung kaki aku , aku x mintak diew bank in duit 2k sebulan . . . aku x mintak diew ade kan rumah banglo sebijik . . . cukup lah diew dapat jage hati dan perasaan aku , tapi malang nya itu pn diew x mampu nak buat . . . perempuan mana lagi yang sanggup dan mampu duduk dalam situasi aku ? 


  diew abaikan aku macam tu jew . siapa aku dalam hidup diew ? diew tak anggap aku sebagai isteri diew pn kan ? untuk ape akad nikah ? siapa yang akad nikah mase tu ? belom setahun pn kami kawin , aq dah tak rasa bahagia . . . diew . . . hapir hilag dari hati aku . . . aku tak marah diew pun , aku cuma kecewa kenape lepas diew amik aku jadi isteri diew yang sah , diew sia-sia kan hidup aku ? diew lupe kew yang diew sendiri datang jumpa Abah aku dan ckp "cik , sy memang ade tunang . . pilihan keluarga , tapi sy nak ika . . . kalau tak ada ape2 bulan depan kami nikah" untuk ape diew buat semua tu klau hanye nak buat aku terus menangis ?


  seumur hidup aku , belum ada lagi manusia yang buat aku mcam yang diew buat . . . ada yang kata , sekarang aku menderita , tapi 1 hari nanti allah ganti kan penderitaan ni dengan kebahagiaan yang tak terkata . . . soalan nya bila ? ? ? perkara yang paling menyedihkan , aku sentiasa terfikir , siapa yang akan Azan kan ank nie nanti ? mungkin pada diew aku ni tak faham situasi diew . . . tp diew sebagai suami faham tak keadaan aku yg tengah bawak ank diew ? ape yang aku nak makan , aku mengidam . . diew buat tak reti jew . . sedih yang teramat sangat . . . 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan