cIntA zAffiEka

sekuat mana kita setia , sehebat mana kita merancang , selama mana kita menunggu , sekeras mana kita bersabar , sejujur mana kita meneruma dirinya , jika takdir ALLAH menentukan yang kita bukan dengan dirnya , kita tidak akan dapat bersama dengannya , jika memang telah ditakdirkan dia jodoh kita , kita tetap akan bersama dengannya . itu kerana tulang rusuk dan pemiliknya tidak akan pernah tertukar dan akan bertemu pada saat yang tepat mengikut ilmuNya , InsyaAllah . tiada yang kebetulan melainkan semuanya telah tertulis dan dirancang oleh yang maha Esa . . .












Ahad, 10 Februari 2013

Lagiiiiiiikkkkkkkkk




hermmmm . . . busy bertugas raye cine . susah sgt nk cntact skunk nie . . . xde pulak diew tanye khabar aku n anak diew . aku call pn payah nk picup . . . nak tau cter terbaru ? ? ? dalam kepala aku still semak pasal diew ade pompan lain slain aku , ade pulak yang menyampai , memberitahu , mengadu domba or pape jew lah ! pasal diew . . . kononNye diew NIKAH dengan aku sebab keluarga aku jew . . . bukan sebab CINTA . . . diew x cintakan aku . . . "weyh ! kowg tau x diew tu dah sah jadi SUAMI aku ? ape ke BODOH sangat?" aku penat la . ade saje cerita yang menyakit kan hati aku . . . lepas dah btau semua yang diew nk sampai kan aku pun cakap . . .


  "Dia suami saya , memang dulu dia ramai kawan perempuan dan saya sendri tau pasal tu . tapi sekarang kami dah sah jadi Suami Isteri . . . tak salah saya bagi Suami saya peluang untuk berubah . . . ape hak awak kata dia tak cintakan saya ? awak boleh baca hati dia ke ? macam ni lah , dia tu POLIS , POLIS tak boleh keluar Negara suka2 . . . dah tu nikah pulak kat sana . . awak tau tak dia gadaikan kerjaya dia , masa depan dia , nyawa dia ? ? ? hanya untuk saya . dia tak tau apa yang tengah tunggu dia kat sana , tapi dia pergi jugak . . dia tau apa akibatnya kalau Tatatertip dapat tau yang dia pergi ke Thailand dan Bernikah kat sana , tapi dia pergi jugak . . awak sndiri tau kenapa dia kena nikah dengan saya kat sana kan ? sebab kami ada maslah keluarga . dia buat semua tu untuk saya , awak kata dia tak cintakan saya ? kalau betul pun dia tak cintakan saya , tak pe . . . saya terima . . sebab saya tau yang saya betul2 cintakan dia . . dia Suami saya . . . tolong faham dan berhenti mencari kesilapan oran lain"



macam2 hal kan ? sampai biler ek nak settle ? aku pn tak tau lah . . . sumpah aku da penat dengan konflik nie . . . aku cuma nk hidup macam pasangan suami isteri yang lain . . . ALLAH . . . . . . . memang tak di nafikan yang kadang2 aku rasa dia tak sayang aku , aku rasa dia lebih sayangkan pompan lain berbanding aku . tapi itu apa yang aku rasa . . . apa yang dia rasa , hanya dia jew yang tau kan ? ? ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan