cIntA zAffiEka

sekuat mana kita setia , sehebat mana kita merancang , selama mana kita menunggu , sekeras mana kita bersabar , sejujur mana kita meneruma dirinya , jika takdir ALLAH menentukan yang kita bukan dengan dirnya , kita tidak akan dapat bersama dengannya , jika memang telah ditakdirkan dia jodoh kita , kita tetap akan bersama dengannya . itu kerana tulang rusuk dan pemiliknya tidak akan pernah tertukar dan akan bertemu pada saat yang tepat mengikut ilmuNya , InsyaAllah . tiada yang kebetulan melainkan semuanya telah tertulis dan dirancang oleh yang maha Esa . . .












Khamis, 21 Mac 2013

=')

aku tak tau ape yg jadi kat pineng . . . alu cuba kuat kn hati . tapi . . . ternyate hati aku memang dah rapuh . sedih yang teramat sangat . dia dah kawin dengan budak Nor Fadzilah ? budak JPAM yg duk kat merin tu . . . Cik Farah Izzati cuba sampai kn kat aku tapi tak berani then dia bagi tau Qila . . . dia siap kata yang dia couple dengan suami aku . pernah balik rumah suami aku . yang lagi mengejut kan kata nya suami aku dengan Fadzilah dah ada anak , bonda pun dah tau pasal masalah tu dan baru2 nie bonda sendiri datang ke pinang . . . aku buntu tak tau nak buat apa . Farah siap suh aku sabar , dugaan besar dalam hidup aku , rahsia besar , macam2 lagi . . . aku bukan manusia yang suka mengada-ada kan cerita & aku bukan manusia yang suka menambah-nambah . . . kalau betul dia dah kawen aku cuma nak dia berterus terang . . . aku manusia biasa , aku masih ada akal . . . kalau betul dah kawen tak kan lah aku nak suh dorang berpisah , lagi kalau dah ada anak atau perempuan tu mengandung . . . aku cuma nak dengar dari mulut dia sendiri . bukan dari orang lain . . . aku dah tak sanggup terus hidup macam ni . dengan keadaan aku sekarang , suami aku buat aku macam sampah . aku sayang dia sepenuh hati aku . tapi ini balasan dia . . . ALHAMDULILLAH . . . aku terima takdir yang dah tertulis untuk aku , tak pe la aku mengalah , hope dia bahagia dengan hidup dia , hidup dengan isteri sia yang kat sana . . .

kawan-kawan aku . . . dorang tetap ada dengan aku , even sebelum ni dorang kata "ko nak gak kawin dengan diew kn , lau jadi pape aq xnk tau" tapi bila jadi mcm ni dorang la orang yang bagi sokongan kat aku . . . "terima kasih sahabat"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan