cIntA zAffiEka

sekuat mana kita setia , sehebat mana kita merancang , selama mana kita menunggu , sekeras mana kita bersabar , sejujur mana kita meneruma dirinya , jika takdir ALLAH menentukan yang kita bukan dengan dirnya , kita tidak akan dapat bersama dengannya , jika memang telah ditakdirkan dia jodoh kita , kita tetap akan bersama dengannya . itu kerana tulang rusuk dan pemiliknya tidak akan pernah tertukar dan akan bertemu pada saat yang tepat mengikut ilmuNya , InsyaAllah . tiada yang kebetulan melainkan semuanya telah tertulis dan dirancang oleh yang maha Esa . . .












Selasa, 27 Ogos 2013

hellow ? ? ?

saya kacau rumah tangga orang ? saya menagih simpati ? saya busuk hati ?

hanya ALLAH jew yang tau perkara sebenar . suka hati awak lah ila nak cakap apa pun . . . sy tak pernah tau yang awak isteri dia , saya tak pernah tau yang dia masih dengan awak . . saya pernah tanya pada dia "sayang , awak masih dengan ila ? siapa dia dengan awak" dia jawab " maa , diew tu kn scandle tua papa . tp tu dulu sekarang dh tak lg . please la maa , dia dah la tua , sumbing pulak tu" saya kew yang mereka cerita nie ? saya tak pernah tau siapa awak dan awak tak pernah kenal saya . . . terpulang lah pada awak ila , awak tak rasa macam mana saya rasa , even awak di tipu tapi dia "SUAMI" awak masih depan mata . saya tau saya tak sebaik awak . saya tak pernah mintak maaf dan merayu untuk di maafkan sebab saya teraniaya . . . apa yang saya buat pada keluarga mertua awak ? tanya pada diri sendiri kalau ALEESYA yang kena apa yang saya kena . . . ingat Fadzilah . awak dan dia ada anak , dan anak tu perempuan . . . kalau saya yang bersalah dalam hal ni , saya sedia terima karma ALLAH . . . tapi ingat kenyataan yang sebenar , siapa yang akan menanggung segala perbuatan dia . ANAK awak . . . saya yang mintak di cerai kan , sebab taknak di madu kan . . . bukan dia yang beria nak cerai kan saya . kalau itu pun dia masih menipu , ALLAH maha mengetahui , saya lebih bahagia bila dah tak bersama dia . saya berhubung dengan dia sebab RAYQAL . . . so awak jadi perempuan dan mama kepada ALEESYA , tolong jangan nak mula kan sesuatu yang baru . game ? game yang awak maksud kan , dia lah penciptanya . . . so just keep moving your life . . .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan